Ads 468x60px

Pages

Saturday, September 4, 2010

Cafe ගිහින් අමාරුවෙ වැටුනද?

මම මේක කාලෙක ඉඳල ලියන්න ඕන කියල හිත හිත හිටියෙ.ඒත් කොහොම හරි වැඩේ පස්සට ගියා.හරි දැන් කියන්නම්කො විස්තරේ.මට උවමනා කරන ෆයිල් වගයක් තිබුන, ඒකට තමයි කැෆේ එකට යන්න වුනේ.ඒ දවස් වල මට හරි හැටි අන්තර්ජාල පහසුකමක් තිබුනෙ නැහැ.ඉතින් ප්‍රමානයෙන් විශාල ගොනු බාගත කිරීම ගොඩක් අසීරු කාර්යයක් කියල අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නැහැනෙ.අවශ්‍ය ගොනු ටික ලබාගන්න පැය කීපයක් ගත වෙනව.ඉතින් නිකන් ප්‍රොග්රස් බාර්(Progress Bar) දිහා බලාගෙන ඉන්නකොට එපා වෙනව.මට හිතුන ඒ ඉන්න වෙලාවෙ බ්ලොග් කියවන්න.ඉතින් එතකොට තමයි තේරුනේ සිංහල යුනිකෝඩ් ස්තාපනය කර නොමැති බව.ඉතින් මොකද කරන්නෙ?මම ඒවෙනකොට දැනගෙන හිටියෙ SinhalaTamilkit මෘදුකාංගය ගැන විතරයි.ඉතින් ඒ ගොනුව අරගත්ත.අරගෙන ස්තාපනය කරන කොට පරිගනක පාලකයා(administrator) ඕන වෙනවනෙ.ඉතින් එයාට අඬ ගහල කිව්වම මුරපද දීල ස්තාපනය කරල දුන්න."හරි" කියල මෑන් ගියා.රිස්ටාර්ට් කරල බලනකොට අනේ ඒත් සිංහල කියවන්න බැහැ.මොකක් හරි අවුලක්.මට ආයෙත් ඇඩ්මින් ට කතා කරන්න කම්මැලි හිතුන.
ඉතින් ගෙදර ඇවිත් ටික දවසක් යනකොට තමයි මට මේ මෘදුකාංගය හම්බුනේ.මේ තමයි qsFOX.මේ මෘදුකාංගය පරිගනකයේ ස්තාපනය කරන්න ඇඩ්මින් ඕනි නැහැ.මේකට Fire Fox වෙබ් බ්‍රව්සරය තිබ්බම හොඳටම ඇති.මේක අපේම සහෝදරයෙක් වන ඉසුරු උදානගේ වැඩක්.මෘදුකාංගය මෙතනින් ගන්න.ඉසුරු උදානගේ qsFOX ගැන ලියවුණු බ්ලොග් සටහනට මෙතනින් යන්න.
තවත් දවසක මට cafe යන්න වුනා.එදා නම් කිසි කරදරයක් නැතුව මේ මෘදුකාංගය ස්තාපනය කරගෙන සිංහල කියෙව්ව.
මේක තමයි කියන්න හිටියෙ.ගොඩක් දෙනෙක් දැනටමත් මේ ගැන දන්නව ඇති.නොදන්න අයත් දැන් දැන ගත්තනෙ.

0 අදහස් දැක්වීම්:

Post a Comment

ඔයාගේ අදහස්,යෝජනා මෙහි සඳහන් කරන්න.නොහොබිනා වචන භාවිතය සපුරා තහනම්.